Chanel No5: To διασημότερο άρωμα!!!!

Η κυκλοφορία του θρυλικού αρώματος το 1920 άλλαξε τα πάντα σχετικά με το άρωμα. Μέχρι τότε κάθε αξιοπρεπής γυναίκα φορούσε μόνο αρώματα λουλουδιών. Οι πιο βαριές μυρωδιές θεωρούνταν κατάλληλες μόνο για γυναίκες χαμηλότερης κοινωνικής τάξης ή πόρνες. Η Κοκό Σανέλ σκέφτηκε ότι ήταν η κατάλληλη εποχή για ένα άρωμα μοντέρνο και νέας γενιάς, και ο αρωματοποιός Ερνέστ Μπο, ανέλαβε να το υλοποιήσει. Η Σανέλ ήθελε κάτι καινούριο, αισθησιακό και έντονο. Ο Μπο εμπνεύστηκε από τα παγωμένα τοπία της βόρειας Ρωσίας και χρησιμοποίησε ως βάση γιασεμί και τριαντάφυλλο, τα οποία ανάμιξε με αλδεΰδες, που του έδωσαν μια αίσθηση χειμωνιάτικης καθαρότητας και αισθησιασμού. Αυτό ήταν το CHANEL Νο5!!!!

Η μαντάμ Chanel το 1937 διαφημίζει το Chanel No5. To 1966 η Αλι μα Γκρόου διαφημίζει το ίδιο άρωμα. Το 1971 η Τζιν Σρίμπτον φωτογραφίζεται για τη νέα διαφήμιση του No5. H Κατρίν Ντενέβ συνεχίζει το 1975 τη διαφήμιση, με την Καρόλ Μπουκέ να ακολουθεί το έτος 1993. Η Νικόλ Κίντμαν το 2005 και την Οντρέ Τοτού το 2009. Και βέβαια μην ξεχνάμε τη θρυλική Μέριλιν Μονρόε ανάμεσα στα λευκά σεντόνια μόνο με το Chanel No5. Ένα άρωμα…μια ιστορία !!!! Μεγάλες στιγμές και διάσημα πρόσωπα της αιωνόβιας ιστορίας του διασημότερου αρώματος. Όταν η Μέριλιν Μονρόε ρωτήθηκε τι φορά όταν κοιμάται και απάντησε: «Πέντε σταγόνες του Σανέλ Νούμερο 5». Εξήντα χρόνια μετά, περίπου έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του, κάθε 30 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο πωλείται ένα μπουκαλάκι Σανέλ Νο5. Άρωμα κλασικό, όσο και θρυλικό.

Για ποιο λόγο... Νο 5; Έχει το διασημότερο όνομα στην ιστορία των αρωμάτων. Στην ουσία δεν είναι καν όνομα, αλλά ένας αριθμός: νούμερο πέντε. Το πέντε ήταν ο αγαπημένος αριθμός της Σανέλ, είχε ιδιαίτερη σημασία γι' αυτήν από την εποχή που μεγάλωνε -από τα 12 μέχρι τα 18 της- υπό την επίβλεψη καλογριών σε ορφανοτροφείο. Κάθε φορά που πήγαινε στον καθεδρικό για την προσευχή, περνούσε από πέντε διαφορετικά μονοπάτια, «πνιγμένα» από ένα είδος τριαντάφυλλου με πέντε πέταλα. Το πέντε απέκτησε στο μυαλό της σχεδόν μυστικιστική σημασία. Το 1920, όταν η μαντάμ Σανέλ ζήτησε από τον αρωματοποιό της ένα καινούριο, μοντέρνο άρωμα, της έφερε να διαλέξει ανάμεσα σε 10 διαφορετικά δείγματα -καθένα εκ των οποίων είχε έναν αριθμό. Επέλεξε το νούμερο πέντε, λέγοντας: «Οπως κάθε χρόνο παρουσιάζω τις κολεξιόν μου την πέμπτη μέρα του πέμπτου μήνα του έτους, έτσι κι αυτό το άρωμα θα κρατήσει ως όνομα τον αριθμό πέντε. Νομίζω πως θα του φέρει γούρι». Και είχε απόλυτο δίκιο...